Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Njujork tajms": U 10 od proteklih 15 godina Donald Tramp uopšte nije platio porez, a u 2016. i 2017. je platio samo 750 dolara poreza; Donald Tramp: To je lažna vest

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 28 septembar 2020 09:58
što gore, to bolje
Trampe Srbine!!!
Preporuke:
12
2
2 ponedeljak, 28 septembar 2020 10:10
Spiridon
U prevodu najobičniji šarlatan koji se rodio sa zlatnom kašikom u ustima, i koji je uspeo sve te očeve pare da spiska, pa da živi posle toga život na dođem ti, gde je cela zarada bio dil sa kojekakvim mafijašima koji su samo koristili njegovo ime da preko zidanja zgrada peru svoje pare, uz naravno uzimanje enormnih kredita koje bukvalno nikada nije ni vraćao. Ono što je jedna od najbitnijih stavki u ovom tekstu je da je on trenutno dužan 300 miliona dolara i da te pare treba da vrati u iduće četiri godine, a sve živo sem onog prvog Trump Tower-a u Njujorku mu samo pravi dugove, ma koliko on maksimalno koristio svoju poziciju predsednika da sebi samom i svojim hotelima i golf klubovima donese profit na sve moguće načine.
Inače obećava već četiri godine kako će koliko sutra da pokaže svoje papire za porez, i prvi je predsednik u ko zna koliko godina koji ih nije pokazao..ّ.
Preporuke:
8
25
3 ponedeljak, 28 septembar 2020 11:37
Šaljivdžija
Možemo reći samo
"Make RUSSIA Great Again".
Trampe. Samo napred.
Preporuke:
8
0
4 ponedeljak, 28 septembar 2020 11:55
StudijaSlučaja
@Spiridon -Pa manje više da druže.Dodatak o Trampu,pa teram na suštinsku fintu.Nit ga volim niti mrzim,ali Tramp je neko ko ne dolazi iz sveta "školovanih političara",već iz sveta biznisa.Zato njegovo nekonvencionalno ponašanje,drugačiji način govora itd.Pandan bi bio neki šta znam,Karić ili Mišković kod nas,sa razlikom što je u usa nemoguće uzimati kredite od države,pa ne vraćati ih,kao oovi naši.Zato Tramp nije kao Buš,Obama,Klinton,zato ne vodi ratove,pare obezbeđuje drugačije.
Nego-suština finte je sledeća:Kao i u svim udbaškim igrama,nije toliko bitno šta-nego kad.
Kampanja je,BelaKuća je prvi put u istoriji,za vreme Trampa, ukinula pretplatu na NjujorkTajms.Inače napunjen demokratskim lobijem i parama,Obama ih maksimalno uštrojio.I da je tačno(a verujem da delom jeste)lansirano je baš u ovom trenutku,da bi mu malo smanjili rejting.Ide to,ali ipak će dobiti Donald reizbor.
Mi srbi se mnogo palimo,kao naš je.Sad su nas zajahali,priznali smo kosovo,uzeli kredite-tako da ...kvrc
Preporuke:
10
4
5 ponedeljak, 28 septembar 2020 12:32
Spiridon
@ StudijaSlučaja

Pod jedan, Tramp ne dolazi iz sveta biznisa već iz sveta prevaranata i šarlatana tj što bi se u tim krajevima reklo cons & grifters, da sad ne idem u detalje i ne objašnjavam ko, kako i zašto je prao pare preko njega, i kako i zašto mu je Deutsche Bank davala lredite.
Pod dva, NYT je tamo institucija a to što taj šarlatan po svom običaju proglašava neku idiotsku zaveru vezanu za svakoga ko razotkriva njegove mahinacije samo o njemu govori. Inače poreska služba se bavi već uveliko njegovim porezima, jer ih je on prevario traživši i da komedija bude potpuna i dobivši skoro pa 80 miliona dolara povraćaja poreza, kao što se svime time već bavi i tužilaštvo u Southern District of NY.
Tako da, pročitao sam taj i više nego obiman članak još sinoć, i cela poenta je da su iz NYT nekako dobili te njegove sada već legendardne papire za porez i analizirali stavku po stavku.
Poenta priče, on je lažov i prevarant koji pri tome potkrada državu, a reizbor mu je sve samo ne siguran..ّ.
Preporuke:
3
20
6 ponedeljak, 28 septembar 2020 12:55
Smehotresno
Predsednika SAD ne biraju građani te zemlje već 1% ultrabogatih. Niko ne može postati kandidat za predsednika ili obezbediti dovoljno novca za kampanju bez kleptokratije. Tramp je izraelska krpa, kao i Bajden.
Preporuke:
16
3
7 ponedeljak, 28 septembar 2020 12:57
Spiridon
@ StudijaSlučaja

,sa razlikom što je u usa nemoguće uzimati kredite od države,pa ne vraćati ih,kao oovi naši.Zato Tramp nije kao Buš,Obama,Klinton,zato ne vodi ratove,pare obezbeđuje drugačije

Da budemo precizni ista ta država mu plaća ogromne pare za to što on svakog bogovetnog vikenda odleti za Floridu i tamo igra golf kod sebe u Mar-a-Lago rizortu, jer cela bulmenta koja ga prati i obezbeđuje ne dobija smeštaj tamo za džabe, kao što je od te iste države tražio ogromne pare zbog Covida ili pokušavao sebi da namesti sastanak G8 u svom sopstvenom Trump National Doral u Majamiju, da sad ne idem u to da je glavna fora u D.C.-y ako ti nešto treba odsesti u njegovom hotelu. Tako da glavna poenta ovog izveštaja i jeste između ostalog koliko je on u suštini kompromitovan i izložen uticajima upravo zbog svoje finansijske situacije.
Inače, ako zaista nije problem da mi ne prepričavate neku jeftinu propagandu oko njega i ratova, jer ne bih zaista o tim lagarijama..ّ.
Preporuke:
3
12
8 ponedeljak, 28 septembar 2020 13:51
StudijaSlučaja
@Spiridon
Doveo decu iz škole,krećem da radim pa da nastavimo dijalog.Sveta biznisa,našim jezikom,zovi ga kako hoćeš.Razlika je u tome što tamo ne možeš kao kod nas.Uzmeš pare od države(Karić npr.ne vratiš i ajmo)Ne ide baš tako .Imaš "muljatore"prevarante i milionere,koji nemaju veze sa tim.
Uglavnom,ne znam to šta napriča-ali neka je sve tačno.
Suština finte su izbori,Tajmsova bliskost demokratama(Obama ih fenomenalno uštrojio-ko AV naše medije,što parama što udbaški)i osveta za to što je Tramp prvi predsednik u istoriji,koji im je ukinuo pretplatu,i koji ih narodski rečeno ne #ebe 5%.Pročitao sam i ja tekst,sve i da je tačan(verujem da ima dobrim delom istine),naručen je i plaćen,a i malo oće da mu se osvete.Kao i tekstovi u Tajmsu od naših izveštača za vreme ratova u eh SFRJ,na KiM.
Što se tiče "autoriteta",nisi u pravu veruj.NYT ima neki uticaj na staru slavu,ali ga skoro niko ne čita,drugačije je sada. "VašingtonPost"ti je mnogo uticajniji ako pričamo o "ozbinjnim"novinama.
Preporuke:
12
1
9 ponedeljak, 28 septembar 2020 13:53
supervizor
tera nas da se bratimimo sa amerikom - idiot! - samo neko ko je mentalno retardiran, može tome da se raduje...
Preporuke:
11
1
10 ponedeljak, 28 septembar 2020 14:59
Neporobljeni Srbin
Kramp je poznat po tome što "uredno" plaća porez; tako se i obogatio, što je varao državu i narod! Za to su ga, umesto da ga strpaju iza brave, izabrali za predsednika, kao kod nas.
Preporuke:
8
4
11 ponedeljak, 28 septembar 2020 16:18
Evstatije
Poreski zakoni u Americi su sasvim drugaciji nego nasi. U vecini slucajeva ti placas porez uvek kad dobijes check i na kraju, to jest sledece godine do 15 aprila, ako nisi platio, ti doplatis, ako si platio malo vishe, drzava ti vraca sve do poslednjeg centa. Poreski eksperti koji se brinu o tvojoj pa i Trampovoj taxi (porezu), znaju sta treba uraditi da platis ili ne platis koliko treba. Tramp uopste nezna sta njegovi poreski eksperti rade oko njegovih prihoda i rashoda. On ima poverenje u njih, ako oni pogrese, krivica je Trampova, zato drzava ima svoje eksperte koji ukazuju na greske i posle presude uzimaju sa penalima onoliko koliko je "zakinuto". Nikakav New York Times niti ikoji medij moze da ospori Zakone po kojima se placa porez.Tramp nemoze da ukrade. Treba znati da Tramp radi predsednicki posao bez $400,000 plate. Tramp jeste gresnik ali je bolji od Bidena.
Preporuke:
21
1
12 ponedeljak, 28 septembar 2020 16:41
Take it easy
Za početak NYT je predmet sprdnje u Americi za svakoga ko nije Soroš službenik ili neki NWO potrčko. Možda su se nekada bavili novinarstvom, recimo kada su skovali sintagmu ethnic cleansing povodom progona Srba sa Kosova 80ih, ali već dugo su ista priča kao CNN: propagandna mašinerija demokrata i njihovih idiotskih vizija sveta i Amerike. Samo u poslednjih godinu dana su morali sami sebe da demantuju više puta i da rade povlačenje pojedinih "bomba" pričica za malu decu i srpske borce protiv zle Rusije. Tramp nije uradio ništa ilegalno! Tekst samo pokazuje da Tramp ima dobre advokate i knjigovođe, i da koristi rupe u zakonu kao i svi bilioneri na svetu. Pogledajte koliko poreza plaćaju Apple, Google i Amazon, smešne cifre u odnosu na profit. Amazon jedne godine svega 1.7 miliona funti. I oni ne rade ništa ilegalno. A pošto niko nije ni čitao tekst do kraja, i tamo stoji da je u nekih 7 godina od 2000 do 2017 platio takozvani alternative minimum tax- ukupno oko 25 miliona dolara.
Preporuke:
12
5
13 ponedeljak, 28 septembar 2020 16:50
NYT
očajni pokušaj demokrata da nešto iskopaju uoči izbora. čak je i autor ovog nesrećno sklepanog članka morao gorko da napiše "kako u svim ovim nalazima nisu registrovane nikakve do sada neprijavljene veze sa rusijom".
Preporuke:
15
3
14 ponedeljak, 28 septembar 2020 18:14
Albanopolis
Ma bitno je samo da Bajden dolazi. A onda ste ga stvarno fasovali, ☺
Preporuke:
2
15
15 ponedeljak, 28 septembar 2020 18:43
Spiridon
@ Evstatije

Može da ukrade i to je i uradio kada je tražio i dobio tih 72.9 miliona povraćaja poreza, zbog čega mu IRS ispituje poreske prijave pa će najverovatnije morati sve to da vrati, plus kamate tj oko 100 miliona dolara. To što on ne prima platu od 400000 dolara godišnje je bedno smešna cifra u odnosu koliko on i njegova porodica zarađuju što reketirajući državu, što muljajući na sve strane i koristeći benefite njegovog položaja, pa su samo DŽared i Ivanka u 2017. sebi u džep strpali 82 miliona dolara. Tako da, smanji malo gledanje Fox news-a jer je to leglo najgore moguće propagande koja postoji..ّ.
Preporuke:
4
15
16 ponedeljak, 28 septembar 2020 19:02
Spiridon
@ Take it easy

A pošto niko nije ni čitao tekst do kraja, i tamo stoji da je u nekih 7 godina od 2000 do 2017 platio takozvani alternative minimum tax- ukupno oko 25 miliona dolara.

Pa sad, ako se malo udubiš videćeš da tih 24.3 miliona dolara što je morao da plati ne uključuje povraćaj poreza, kao i to da je posle 2010 platio samo jednom jedini put sumu od 641931$ i to 2015. Ali je zato 2016. i 2017. platio samo po 750$ dolara godišnje. Poenta priče je da je on u onom jednom jedinom periodu svog života kada mu je zaista kao i poslovno išlo tj kada je snimao prvih par sezona rialiti Apprentice nešto i plaćao taj porez, ali je zato posle tražio da mu država vrati pare što su oni i uradili 2010. tako što su mu isplatili tih 72.9 miliona dolara. Međutim, onda je IRS video da tu nešto smrdi u celoj toj priči sa zahtevom za povraćaj..ّ.
Preporuke:
0
9
17 ponedeljak, 28 septembar 2020 19:19
Nije valjda
da predsedniku Amerike plaćaju put do njegove kuće na Floridi, cccc. Kako je Obama bio skroman, njegova supruga je smestila mamu na stan i hranu u Belu kuću, redovno je vodila na put sa maminim drugaricama, i potrošili su samo 50 miliona dolara na internacionalna putovanja. Čuven je bio njen put u Japan da promoviše "obrazovanje za devojke", gde je za jedan dan potrošila 80.000 dolara samo za rent a kar. Obama je na put u Irsku potrošio 8 miliona dolara a prva dama sa društvom nekih 120.000 dolara opet samo za rent a kar. Bajden nije zaostajao. Na evropskoj turneji Bajden i ogromna pratnja su imali ovakakav račun: jedna noć u Londonu 500.000 dolara. Sledeća noć u Parizu, opet 500.000 dolara. Skupi mini barovi po hotelima. Obama nije želeo da zaostaje pa je Air Force One avion leteo 4 sata oko Čikaga (sat leta oko 200.000 dolara), da bi se slikao i pričao na temu smanjenja, o ironije, zavisnosti od nafte.
Preporuke:
11
1
18 ponedeljak, 28 septembar 2020 19:20
Spiridon
@ NYT
očajni pokušaj demokrata da nešto iskopaju uoči izbora. čak je i autor ovog nesrećno sklepanog članka morao gorko da napiše "kako u svim ovim nalazima nisu registrovane nikakve do sada neprijavljene veze sa rusijom"

A da mi prvo pročitamo članak, pa da pričamo koliko je isti nesrećno sklepan. Donald Tramp je čisto da pomognem dužan i to lično on da je garantovao sumu koja iznosi nekoliko stotina miliona dolara, koje očigledno nema odakle da vrati sem da mu onaj koji mu je pozajmio te pare zapleni imovinu pod hipotekama. Inače nema Rusije ali zato ima Turske i muljanja tamo, dok bi se o Trampu i pranju para ruske mafije iz čuvene Solncevskaя bratve i to još tamo iz vremena 90-tih tj kada je on držao Tadž Mahal mogla omanja knjiga da napiše..ّ.
Preporuke:
0
10
19 ponedeljak, 28 septembar 2020 19:32
Spiridonovicu
Ipak, Fox news je bolji od tvog The New York Timesa. Iskreniji je i vise istine prenosi nego Nju Jork Tajms. A sto se tice 72 ili 82 miliona dolara, o cemu ti govoris, kladim se da ti to nemozes dokazati, a ni malo bolji advokati od tebe. Mani se molimte Hi-lie-rivije propagande.
Preporuke:
11
0
20 ponedeljak, 28 septembar 2020 21:33
Spiridon
@ Nije valjda
da predsedniku Amerike plaćaju put do njegove kuće na Floridi, cccc.

Da budemo precizni 3.4 miliona dolara za jedan vikend u Mar-a-Lago-u izračunato na osnovu prve četiri posete koje su koštale 13.6 miliona dolara sveukupno. Imate preciznu računicu ovde, pa se i sami uverite...

https://www.gao.gov/assets/700/696512.pdf

Jer to nije kuća već hotel, pa onda svi iz pratnje sem njega i Melanije plaćaju lepe pare za smeštaj tamo, plus svi ostali troškovi na obezbeđenje i sve ostalo. Kako je on tamo praktično svaki vikend, izračunajte i sami koliko para je država dala samo na to, da ne idemo uopšte dalje u ostale šeme za uzimanje para tj za nabacivanje samom sebi poslova. Čisto da se podsetimo, on je samo tri i po godine predsednik, mislim kada već tu nešto loše poredite sa prethodnom administracijom koja je bila dva mandata..ّ.
Preporuke:
2
10
21 ponedeljak, 28 septembar 2020 21:53
Spiridon
@ Spiridonovicu
Fox news je bolji od tvog The New York Timesa. Iskreniji je i vise istine prenosi nego Nju Jork Tajms.

Pod broj jedan NYT je sve samo ne moj, pod broj dva oni su uz sve mane izmislili novinarstvo za onu ekipu Foks šarlatana, ne računajući jedino tu naravno Kris Valasa, pošto je onaj drugi normalan tj Šep Smit pobegao još prošle godine glavom bez obzira odande jer nije više mogao da trpi sve te laži i izmišljotine. Pa je tako njihova praktično glavna zvezda uz Šon Henitija tj voditelj sa najvećim rejtingom na celom Foksu Taker Karlson je imao ovih dana neko suđenje po nekoj tužbi, pa je zbog te “iskrenosti” i “istine” advokat Foks njuza u svom izlaganju rekao sledeće...
Mr. Carlson cannot be understood to have been stating facts, but instead that he was delivering an opinion using hyperbole for effect, and that given Mr. Carlson’s reputation, any reasonable viewer arrive(s) with an appropriate amount of skepticism about the statements he makes.
Preporuke:
0
9
22 ponedeljak, 28 septembar 2020 21:54
Ludilo
A koji to milijarder plaća porez? Da nekažem filantrop pogotovo,a ne da koriste usluge države nego država bičem drugo i ne služi nego njihovim potrebama.
Preporuke:
8
0
23 ponedeljak, 28 septembar 2020 23:41
Spiridon
@ Ludilo
A koji to milijarder plaća porez? Da nekažem filantrop pogotovo,a ne da koriste usluge države nego država bičem drugo i ne služi nego njihovim potrebama.

On pod jedan nije nikakav milijarder već najobičniji prevarant koga je onaj idiotski rialiti Apprentice bukvalno izvadio iz mrtvih, a pod dva on je trenutno predsednik Amerike i u tome je srž cele ove priče. Nikada se do sada nije desilo da neko takav dođe na tu poziciju, jer se sada potvrdilo ono u što se već odavno sumnjalo a to je da njegove odluke zavise od toga koliko je on lično dobar u celoj toj priči pa ga tako masa ljudi sa svih strana sveta očigledno ima u šaci i to debelo koriste. Ono što je trenutno najveći problem je što on zna da silazak sa vlasti znači bankrot uz gomilu problema sa zakonom, tako da on priznati poraz neće sem ako ga Bajden ne bude u landslide-y izuo iz cipela. O onih nekoliko stotina miliona dolara lično garantovanog duga, za koje niko ne zna ko su poverioci da i ne pričamo..ّ.
Preporuke:
0
8
24 utorak, 29 septembar 2020 02:28
Ludilo
@spiridon

On jeste milijarder,a i da nije ,ne bitno je. Moja poenta nije bila oko Trampa nego uopšte oko ne plaćanja poreza. Ako neko stvarno veruje da se svake četiri godine bira najmoćniji čovek na svetu ili čovek na najmoćnijoj poziciji to ni teoretski nije moguće niti bi imalo smisla da se vlast ograničava na četiri godine od kojih godinu dana ulazi u ulogu a godinu je u izbornoj kampanji. Tako da je očigledno da to služi za zamajavanje naroda. Prava vlast je kod onih koji ne plaćaju porez a koriste resurse države.
Preporuke:
3
0
25 utorak, 29 septembar 2020 04:07
Spiridonovicu
Iskreno, ja mislim da i ti g. Spiridonovicu znas da nisi u pravu ali ipak tvoja sujeta voli da se nadmudruje sa svima. OK, to je lepo kad nemas sta drugo da radis. Ti bi mogao da budes Vucicev savetnik, ako nisi jos. Ako zivis u Americi, prijavi se kod Hilari.
Preporuke:
4
0
26 utorak, 29 septembar 2020 10:14
kašimbo
Tramp i Vučić. Slike i prilike naših dana i svojih naroda.
Preporuke:
0
1
27 utorak, 29 septembar 2020 10:28
Dug
Vidim da se i ovde ponavljaju CNN fraze kako Tramp ima dugove i kako će valjda zbog toga da mu Rusi pokriju dugove što je glupost na kvadrat. Kada neko ima dug uvek se najpre gleda šta ta osoba ima od imovine i može li dug da pokrije. Trampov dug je sitnica u odnosu na imovinu koju poseduje, i taj dug može lako da pokrije prodajom nekog dela svoje imovine. Demokrate naravno jašu na ruskoj priči i dalje jer imaju senilnog kandidata i osim histerije Rusi dolaze nemaju šta drugo da ponude. Tramp nije neko ko ima samo šupu u dvorištu i veliki dug pa je sad u velikoj frci šta da radi.
Preporuke:
3
1
28 utorak, 29 septembar 2020 10:47
Spiridon
@ Spiridonovicu
Iskreno, ja mislim da i ti g. Spiridonovicu znas da nisi u pravu ali ipak tvoja sujeta voli da se nadmudruje sa svima. OK, to je lepo kad nemas sta drugo da radis. Ti bi mogao da budes Vucicev savetnik, ako nisi jos. Ako zivis u Americi, prijavi se kod Hilari.
Prelep komentar iskren da vam budem, jer kao i uvek na kraju balade u nekoj raspravi dođe neki hit & run nadimak kao Spiridonovic i krene u tu priču, ma ti znaš da nisu u pravu ali nećeš da priznaš...!? Za šta to tačno znam izvinjavam se, ili mislimo da je sve rečeno ili bolje reći dobačeno sistemom baba iza kace tako što se paušalno zalepila neka potpuno nedefinisana tvrdnja.
Eh da, svako ko danas 2020. pominje neku tamo Hilari je praktično istakao ogromnu tablu na kojoj piše...
Ja zaista nemam pojma o onome tamo, ali me tu kao nešto izgasirala neka propaganda 2016...!??

Koja Hilari čoveče božiji, kada je niko ne zarezuje dva posto tj sveukupno dala pet intervjua za četiri godine i kraj priče..ّ.
Preporuke:
0
3
29 utorak, 29 septembar 2020 11:09
Spiridon
@ Ludilo

Ne, on nije nikakav milijarder, jer se kod njega sve svodi na fasadu koja se sastoji iz prazne priče i hvalisanja samog sebe.
Inače to da je sistem oporezivanja tamo blago rečeno katastrofalan i da štiti ultra-bogate to svi znaju, a on sam ga je dodatno upropastio 2017. kada je donešen novi zakon o oporezivanju koji je tek celu priču odveo u totalni apsurd i komediju. Imali ste uostalom i o tome odličan članak prošle godine u istom ovom NYT koji je kao globalističko glasilo tj niko ga ne čita jer sve kao lažu.
https://www.nytimes.com/interactive/2019/10/06/opinion/income-tax-rate-wealthy.html
Gde su ljudi pozivajući se na podatke iz tada tek objavljene knjige The Triumph of Injustice, objasnili da onih 400 najbogatijih plaćaju procentualno najmanji porez od svih ostalih grupa sa 23% koje im ode na porez, da je 1980. taj iznos bio 47% a 1950. 70%
Ovakvo nešto u životu nećete npr moći da pročitate u Trampovim medijima, ali ljudi u Srbiji prosto ne poznaju neke stvari oko SAD..ّ.
Preporuke:
0
3
30 utorak, 29 septembar 2020 11:29
Spiridon
@ Dug

Po običaju nepotpisana lupetanja u kojima se zna jedino da tamo ima CNN i ima ta Hilari, i imaju demokrate i imaju globalisti. Tramp lično garantuje za nekih 421 miliona dolara, od kojih 300 miliona dolaze na naplatu u sledeće četiri godine. Ukoliko bude morao da vraća onih 72.9 miliona koji sa kamatom izađu preko 100 miliona dolara, to je preko pola milijarde dolara. On je između 2014. i 2016. izdao preko 200 miliona dolara u obveznicama da bi nekako sakupio pare, i može da izda još sveukupno nešto manje od 900000 $ i ni dolar više.
Tako da se njemu cela ta njegova kula od karata i samohvalisanja očigledno ruši i sve što on ima je da ostane po svaku cenu predsednik, jer će u suprotnom em morati bukvalno da rasproda ko zna koliko samo da namakne dugove, em ga čeka tužba za utaju poreza a to tamo nije šala. Upravo to i tvrdi njegov bivši advokat kada kaže da su onih 72.9 miliona koje će IRS da traži sa kamatama nazad i tužba za utaju poreza ono čega se Tramp boji više nego ičega..ّ.
Preporuke:
0
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner